• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

تخفیف ۲۵ درصدی ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف

  • کد خبر : 8359
  • 28 فروردین 1403 - 13:32
تخفیف ۲۵ درصدی ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: پرسنل اوژانس لرستان از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پایار نیوز ، ظهر امروز تفاهمنامه جهاددانشگاهی و اوژانس پیش بیمارستانی لرستان در راستای تخفیفات ارائه خدمات سلول‌های بنیادی خون بندناف به کادر اوژانس استان امضا شد.

براساس این تفاهم‌نامه ارائه تخفیفات برای مجموعه پرسنل اوژانس لرستان منظور ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف فراهم شده است.

در این تفاهم‌نامه پرسنل اوژانس لرستان از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در این دیدار با اشاره به عملکرد خوب اوژانس لرستان در سنوات اخیر گفت: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با اوژانس و فوریت‌های پزشکی زمینه همکاری بیشتر جهاددانشگاهی و اوژانس لرستان وجود دارد که در قالب یک تفاهم‌نامه کلی عملیاتی می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی کشور و اوژانس گفت: در این راستا کادر اوژانس از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

وی به اشاره به مقوله جهاد تبیین و ضرورت اطلاع رسانی خدمات به مردم گفت: در این راستا رسانه‌های جهاددانشگاهی استان با مجموعه مدیریتی اوژانس لرستان تعامل بیشتری خواهند داشت.

گفتنی است در این دیدار، فرامرزیان اجرای طرح‌های پژوهشی متناسب با سرفصل‌های اوژانس را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی با اوژانس لرستان برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://payarnews.ir/?p=8359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

این پایگاه دارای مجوز ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد