• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

کادوی شیرین خیبر‌ی‌ها به لرتباران در «روز خرم‌‌آباد»

  • کد خبر : 8589
  • 19 اردیبهشت 1403 - 19:20
کادوی شیرین خیبر‌ی‌ها به لرتباران در «روز خرم‌‌آباد»
در هفته سی‌ام لیگ آزادگان خیبر خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر شهرداری آستارا را شکست داد و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری پایار نیوز، در چارچوب هفته سی‌ام لیگ آزادگان خیبر لرتباران عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان شهرداری آستارا بود.

خیبری‌ها در ابتدای این بازی به مناسبت بیستم اردیبهشت «روز خرم‌آباد» با لباسی ویژه که شعار «خرم‌آباد، جهانشهر من» روی آن نوشته شده بود وارد زمین شدند و این روز را گرامی داشتند.

ورزشگاه تختی خرم‌آباد همانند سایر بازی‌های این فصل خیبر مملو حضور از تماشاگران بود و تقریبا صندلی خالی در ورزشگاه وجود نداشت.

شاگردان مهاجری که بدنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول بودند برای پیروزی وارد زمین شدند و در دقیقه ۳۹ داور خطای بر روی حمیدرضا طاهرخانی در محوطه شهرداری را پنالتی به سود خیبر اعلام کرد که مهرداد قنبری این پنالتی را گل کرد و خیبر را پیش انداخت.

در نیمه دوم نیز خیبر بازی را هجومی آغاز کرد و روی چند نفوذ فرید امیری می‌توانست دروازه شهرداری آستارا را باز کند که دروازه‌بان این تیم مانع باز شدن دروازه شد.

با وجود حملات دو تیم بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر به پایان رسید تا خیبری‌ها با ۶۷ امتیاز و فاصله ۴ امتیازی نسبت به چادرملو در جایگاه نخست لیگ آزادگان قرار گرفته و مدعی اول صعود به لیگ برتر باشند.

خیبر لرتباران با شکست شهرداری آستارا رکورد پیروزی صدرصدی در بازی‌های خانگی این فصل را ادامه داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://payarnews.ir/?p=8589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

این پایگاه دارای مجوز ازوزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد